Dekarbonizace motoru

11 hodnocení
2 199 Kč 3 199 Kč 4 199 Kč od 2 199 Kč
Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Varianta:

Dekarbonizace motoru neboli technologie čištění motoru vodíkem je známa již řadu let, zaručuje bezpečnost všech prvků a přináší vynikající výsledky viditelné po prvním ošetření. Metoda spočívá ve zvýšení teploty ve válcích motoru, díky čemuž se nečistoty obsažené v nich s částicemi uhlíku odstraňují spolu s výfukovými plyny.

Služby nabízené AllForCarsGarage.cz jsou prováděny v Rožnově pod Radhoštěm, nedaleko prodejny AllForCars.cz (Meziříčská 2868, Rožnov pod Radhoštěm, 756 61)

Termín bude domluven telefonicky po dokončení Vaši objednávky

Kategorie: Služby

Služby nabízené AllForCarsGarage.cz jsou prováděny v Rožnově pod Radhoštěm, nedaleko prodejny AllForCars.cz (Meziříčská 2868, Rožnov pod Radhoštěm, 756 61)

Termín bude domluven telefonicky po dokončení Vaši objednávky

Dekarbonizace a snížení spotřeby paliva

Jak víte, že je něco špatně s motorem automobilu? Jedním z příznaků bude postupné zvyšování množství spáleného paliva. Pokud to nejde ruku v ruce se změnou stylu jízdy, možným důvodem jsou usazeniny uhlíku v motoru. Vysvětlíme vám, z čeho se skládají uhlíkové depozity a co může přispět k tomuto procesu? Jízda při příliš nízkých otáčkách motoru. Mnoho lidí se rozhodlo vědomě jet na nízkých rychlostních stupních a doufat, že tímto způsobem sníží spotřebu paliva. Je to opravdu tak? Bohužel ne. Důsledky tohoto stylu jízdy jsou však pro motor smrtící. Nízká rychlost spojená s tímto stylem jízdy znamená, že motor není dostatečně teplý, aby úplně spálil palivo a případné nečistoty a minerály, které v něm mohou být. Co se s nimi děje? Bohužel se hromadí na vnitřních částech válce, pístů a ventilů. Motor začíná pracovat s menším a menším výkonem, hlasitý, ztrácí flexibilitu a potřebuje mnohem více paliva než dříve.

Jak funguje dekarbonizace?

Dekarbonizace je neinvazivní proces, protože nevyžaduje demontáž motoru – v tomto případě demontáž hlavy. Podle odborníků provádějících tuto službu je také považována za bezpečnější než použité chemické prostředky, v důsledku čehož lze některé husté nečistoty oddělit.

Zaváděním směsi plynů do motoru vstupem vzduchu se zvyšuje teplota výfukových plynů. Dochází k pyrolýze – uhlík se přeměňuje na plyn a vypuzuje spolu s výfukovou trubkou. Vodík rozpouští uhlíkové usazeniny, takže jsme si jisti, že plyn nic nezalepí. Navíc po hydrogenaci nemusíte měnit filtry ani olej a po proplachování motoru je to nutné i několikrát.

Díky dekarbonizaci, motor znovu získává sílu a točivý moment, je snadnější jej dostat do otáček. Je také patrné zlepšení chodu motoru, snížení emisí ve výfukových plynech, což může ovlivnit výsledek dalšího technické kontroly. Vibrace a nadměrný kouř zmizí. První hydrogenace se doporučuje po překročení prvních 50 000 km. Pravidelná dekarbonizace zaručuje prodlouženou životnost motoru a komponentů.